[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Haz 2007 Cmt 20:20:04 EEST

On 09 Jun 2007 Sat 15:14:41 S.Çağlar Onur wrote:
> Bunun yeri YALI değilde package-managermış gibi gelmeye başladı bana bir
> anda, ilk açılışta packaga-manager şu şu şu kurulu ama istiyorsan
> kaldırıyorum diyebilir?

Emin değilim, kullanıcıya bu kadar spesifik sorular sormanın doğru olduğunu
düşünmüyorum.

"X, Y, Z paketleri kurulu, şöyle yapayım mı?" demek yerine ilk başta kurulum
profilleri de içeren bir paket seçim arayüzü ekleyebiliriz (YALI'ya). Dilerse
yalnızca var olan profillerden birini seçer ve kuruluma hemen başlar, dilerse
tek tek paketleri?

--
Barış Metin