[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Haz 2007 Cmt 20:48:59 EEST

09 Haz 2007 Cts tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Emin değilim, kullanıcıya bu kadar spesifik sorular sormanın doğru olduğunu
> düşünmüyorum.
>
> "X, Y, Z paketleri kurulu, şöyle yapayım mı?" demek yerine ilk başta
> kurulum profilleri de içeren bir paket seçim arayüzü ekleyebiliriz
> (YALI'ya). Dilerse yalnızca var olan profillerden birini seçer ve kuruluma
> hemen başlar, dilerse tek tek paketleri?

Tek tek paket seçtirmenin iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum (en azından yakın
gelecekte) :( ama hadi bunu çözelim diyorsak "Diğer dil paketlerini kur"
falan gibi bir checkbox yeterli bence

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/