[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Haz 2007 Cmt 15:14:41 EEST

04 Haz 2007 Pts tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Yapacaksak bu şekilde yapalım fakat ben dil paketlerini de aynen bırakalım
> diyorum.
>
> Bu tarz bir hack yapmak yerine oldukça basit bir paket seçimi
> yaptırabiliriz belki. Tek tek tüm paketlerin seçilebildiği bir arayüz değil
> de paketlerdeki IsA taglarına bakarak paket gruplarının seçilebildiği bir
> arayüz gibi?

Bunun yeri YALI değilde package-managermış gibi gelmeye başladı bana bir anda,
ilk açılışta packaga-manager şu şu şu kurulu ama istiyorsan kaldırıyorum
diyebilir?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/