[Gelistirici] 2007.2

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 03:31:52 EEST

Diğer dilleri için desteği 2. bir iso da toplasak ?
Yani türkçe/ingilizce haricinde bir dil seçimi yapıldığında yalı
kurulum sonrasında bu
cdyi istese ? Yani Localization cd gibi 2. bir ek cd ? Sonuçta bu cd
100 ~200 mb'ı geçmeyecektir ve Yabancı arkadaşlar 2. bir iso yu
çekmekte ttnet gibi bir yaratığa
bağlı olmadıkları için sorun yaşamayacaklardır. Yalı kurulum başında
2. cd konusunda
Yabancı bir dil seçildiğinde baştan birde uyarı yapsa yani 2.
Localization cdsinin
indirilip indirilmediğini kullanıcıya sorsa unutulma sorunuda ortadan
kalkacaktır.
Benim oyum Programlardan (gitti xmoto :(( ) kısmaktansa Dilleri 2. Cd
ye almaktan yana