[Gelistirici] paket yansısı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
26 Tem 2007 Per 10:33:15 EEST

Thu, 26 Jul 2007 09:46:57 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> Pardus'un, bırakın paket yansısını, ISO'ları için dahi bir yansıya
> gereksinim duymadığını düşünüyorum.
Aslinda ihtiyaci var, cokme icin tek bir noktanin yeterli olmasi hicbir
is icin istenen bir durum degil. Ha, ayni ag uzerinde (ulaknet) olmasi
yerine farkli bir yerde olsa daha guzel olurdu ama en azindan bir yedek
-gerekli- bisi.

> Özellikle paketler konusunda imzalı depo, imzalı
> paket vb gibi özelliklere sahip olmadan ve/veya paket tanımlama için
> sıkı bir değerlendirme kıstas listesi ve süreci tanımlamadan yansı
> ilan etmememiz gerektiğini düşünüyorum.
Bu dogru, imzali deponun yani sira, Pisi'de coklu/yansi depo kavraminin
da daha iyi islemesi gerekiyor.

                   Doruk