[Gelistirici] paket yansısı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
26 Tem 2007 Per 09:46:57 EEST

25 Tem 2007 Çar tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Ankara Üniversitesi ftp://ftp.ankara.edu.tr/pardus-2007/ adresinde paket
> deposu yansısı tutuyor... (ISO'ları nereye koyduklarını göremedim ama..)
>
> Bunu nerede, ne şekilde duyurmak anlamlı olur?

Pardus'un, bırakın paket yansısını, ISO'ları için dahi bir yansıya gereksinim
duymadığını düşünüyorum. Özellikle paketler konusunda imzalı depo, imzalı
paket vb gibi özelliklere sahip olmadan ve/veya paket tanımlama için sıkı bir
değerlendirme kıstas listesi ve süreci tanımlamadan yansı ilan etmememiz
gerektiğini düşünüyorum.

ET