[Gelistirici] paket yansısı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
26 Tem 2007 Per 11:08:20 EEST

26 Tem 2007 Per tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Thu, 26 Jul 2007 09:46:57 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :
>
> Aslinda ihtiyaci var, cokme icin tek bir noktanin yeterli olmasi hicbir
> is icin istenen bir durum degil. Ha, ayni ag uzerinde (ulaknet) olmasi
> yerine farkli bir yerde olsa daha guzel olurdu ama en azindan bir yedek
> -gerekli- bisi.

Yansı'dan çok yedek'ten bahsediyorsak +1
Benim dediğim şu anki trafik (en yoğun zamanlarda bile) mevcut altyapının
(gerek sunucu, gerekse kullanıcı ve şebeke tarafında) kaldıramayacağı düzeyde
değil. Ayda yüzbin indirme seviyelerine eriştiğimizde inşallah...

Bu da doğru, +1 daha..

ET