[Gelistirici] geliştirici toplantısı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Oca 2007 Paz 21:57:29 EET

28 Oca 2007 Paz tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Bu çerçeve ile toplantı ayarlanabilir ve yönetilebilir olmaktan çıkar. Bana
> iletilen ve olası taşma kapasitesi hesaba katıldığında max. 25 kişi
> olacağımızı düşünüyordum. Bunu aşacak bir sayı, ne yazık ki, TÜSSİDE'de
> bize ayrılabilecek mekana sığmayacaktır. Eğer durum bu ise (büyük
> olasılıkla) 4 Şubat tarihinden vaz geçip yeniden sayı belirlemesi yapmak ve
>  sonuca uygun bir organizasyon yoluna gitmek gerekebilir.

25 kişiyi geçeceğimiz sanmıyorum ben geleceklerin zaten önceden haber
vermeleri şartını koyduğumuzu hatırlıyorum? Haber verenler ile daha 20 kişi
civarındayız? Ben duyuralım derken insanları davet edelim değil haberdar
edelim demek istemiştim :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/