[Gelistirici] geliştirici toplantısı

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
29 Oca 2007 Pzt 02:20:11 EET

28.01.2007 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> 25 kişiyi geçeceğimiz sanmıyorum ben geleceklerin zaten önceden haber
> vermeleri şartını koyduğumuzu hatırlıyorum? Haber verenler ile daha 20
> kişi
> civarındayız? Ben duyuralım derken insanları davet edelim değil haberdar
> edelim demek istemiştim :)

25 kişiyi geçmeyecek ise o zaman geliştirici listesin de adı geçenlere
öncelik tanınmalı diye düşünüyorum. Yani gelmesi en gerekli olan kişiler
gelmeli o zaman. (Listede yaklaşık 40 kişi görüyorum)

Benim adım geçmediğine göre gelmem de başkasının hakkını çiğnemiş olmama
neden olacağı için ben gelmeyi düşünmüyorum.

Artık Eren Türkay ve Uğur Çetin den dinlerim yapılan faaliyetleri.

Teşekkürler.