[Gelistirici] geliştirici toplantısı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
28 Oca 2007 Paz 21:54:01 EET

28 Oca 2007 Paz 21:49 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 28 Oca 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Bu ara bir duyuru atsak/yayınlasak, bu arada da ne konuşacağımızla ilgili
> tam içeriği çıkartsak falan nasıl olur?

Bu çerçeve ile toplantı ayarlanabilir ve yönetilebilir olmaktan çıkar. Bana
iletilen ve olası taşma kapasitesi hesaba katıldığında max. 25 kişi
olacağımızı düşünüyordum. Bunu aşacak bir sayı, ne yazık ki, TÜSSİDE'de bize
ayrılabilecek mekana sığmayacaktır. Eğer durum bu ise (büyük olasılıkla) 4
Şubat tarihinden vaz geçip yeniden sayı belirlemesi yapmak ve  sonuca uygun
bir organizasyon yoluna gitmek gerekebilir.

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE

Tel: (262) 648 16 70