[Gelistirici] yeniden isitilan "daha fazla uygulama" kayip

gorkem at pardus.org.tr gorkem at pardus.org.tr
24 Oca 2007 Çar 13:44:07 EET

Merhaba

> Hata raporu acmak bir eylem mi? Seni mi kiracagim, actim ve tartismaya
> katilmis herkesi ekledim. Simdi bu eylem oldu da, listede konunun farkli
> yonlerini vecozumlerini tartismak eylem olmadi mi? Bence degil. Hata
> takip sistemi de, e-posta listesi gibi bir arac, amac degil. E-posta
> listesindeki yazismalari gozardi eden, bunu da eder, ne farkedecek...
> Onemli olan niyet.
>
> Burada sorun ne kdebase ne de baska spesifik bir paketin sorunu
> aslinda. Dagitimda bir butunluk sorunu soz konusu. Kdegames paketinde
> [...]

Biraz insafli olmani dilerdim, zira daha ikinci surumdeyiz. Herkes
Pardus'un mukemmel olmasini istiyor. Bitlerin ve saniyenin hesabini yapmak
guzel de, gunluk hayatta cogu surecin mukemmel islemedigini neden
gor(e)medigini cikartmaya calisiyorum.

Benzer bir durumu bu tartismadan hemen sonra yasadik. 9 ay once (Nisan)
ceviriler icin ayri bir kisiye ihtiyac duyulmadigini (sahsen) zikrettim. 9
ay sonra projenin gereksinimlerinin degismesi gayet normalken bunu garip
bir sekilde sorguluyorsun. "Hic mi proje yonetmedin, hic mi
gereksinimlerin degistigini gormedin?" diyesim geliyor.

Ben senin soyledigini cok iyi anladim, hatta hak da veriyorum - ama
tartisma tarzinin (bebek-emzik) hala yanlis oldugunu dusunuyorum. Duzgun
cumleler kurup canimi yemek, hatta ilimli ve sakin davranip bana
istedigini yaptirtmak varken, bu saldirganligin neden?

Iyi calismalar
Gorkem