[Gelistirici] yeniden isitilan "daha fazla uygulama" kayip

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
24 Oca 2007 Çar 17:25:37 EET

 Merhabalar,

On Wednesday 24 January 2007 05:44, gorkem at pardus.org.tr wrote:
> Biraz insafli olmani dilerdim, zira daha ikinci surumdeyiz. Herkes
> Pardus'un mukemmel olmasini istiyor. Bitlerin ve saniyenin hesabini yapmak
> guzel de, gunluk hayatta cogu surecin mukemmel islemedigini neden
> gor(e)medigini cikartmaya calisiyorum.

 Günlük hayatta süreçlerin mükemmel işlemiyor olduğu gerçeği ile mükemmel
işlemesi için söylenip durmak arasında bir ilişki yok bence (Doruk da
mükemmel işlemediğini görebiliyordur muhtemelen, sadece görmezlikten
geliyordur ;)) (ayrıca -farz-ı misal- Doruk'un hayatta çoğu sürecin mükemmel
işlemediğini görememesi, mükemmel işlemeyen bir diğer süreç olarak gayet
sıcak bir şekilde karşılanabilir de). Pardus'ta eksik, hatalı olan şeyleri
defalarca söyleyen, yeri geldiği zaman da ekşiyen insanlar lazım bu projenin
çevresine. Örneğin Doruk'un basıp gitmek yerine sitem ettiğin şeyi yapması
senin adına üzüntü verici olsa da Pardus adına bir sevinç kaynağıdır bence :p

> Ben senin soyledigini cok iyi anladim, hatta hak da veriyorum - ama
> tartisma tarzinin (bebek-emzik) hala yanlis oldugunu dusunuyorum. Duzgun
> cumleler kurup canimi yemek, hatta ilimli ve sakin davranip bana
> istedigini yaptirtmak varken, bu saldirganligin neden?

 Pardus'ta bireysel tercihlere göre iş yapılmadığı için, Pardus'a ortaya
atılan formal olarak kabul edilebilir ve genel olarak destek gören öneriler
sayesinde yön veriliyor. Yanlış bir şeyin de neden yanlış olduğunu
tartışıyoruz zaten. Bu noktada üsluba takılmanın pek de anlamı yok
bence; "ılımlı ve sakin davrananın istediğini yaptırması, diğerlerinin *abayı
alması" gibi bir şey de yok sonuçta. Karşılıklı alınganlık edip bizi tedirgin
etmeyiniz derim ben.

 I miei 2 Cents.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing