[Gelistirici] paket yapmaya başlayan yeni arkadaşlar hakkında

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Oca 2007 Çar 19:11:06 EET

17 Oca 2007 Çar 18:50 tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> bu paket yapmaya başlayan arkadaşlardan iyi olanlara bir ortam
> hazırlasak mesela eski pisidepo veya başka bir domain gibi,
> ve onlara oyun alanı sunsak diyorum.

Oyun alanı sunmanın bir faydası olacağını düşünmüyorum, paket yapmak isteyen
kendi makinasında da yapar illa paketleri bir yere commit etmeleri
gerekmiyor :), bu sadece svn kullanma pratiği yapmalarını sağlar başka da bir
yararı olmaz.

> Böylelikle onlarıda kontrol altında
> tutmuş oluruz gelişimlerini daha kolay takip ederiz,yaptıkları
> eksiklikleri düzeltmelerini daha olumlu bir şekilde anlatırız, en
> önemliside şevklerini arttırırız. Böyle bir oluşumu yapma konusunda hem
> fikir olursak ben bunu üstlene bilirim,onlara gerekli alanı ve imkanları
> sunabilirim.

Bunu daha önce konuştuk [bkz. liste arşivi], yeni geliştirici kazanmanın yolu
bugzilla'dan geçiyor, paket yapan bir hata açıp dosyalarını koyar ilgilenen
de gidip bugzilla'a eksik/doğru v.s ne yapacaksa yorumunu yapar, yardımcı
olur, paket yapanın tecrübeli olduğuna karar kılınca hesap için başvurmasını
ister, hesabı açılır, paket yapan paketlerini yapmaya devam eder ama bunu
sağlamak için bir liste, bir sunucu daha gerektiğini ben kendi adıma
düşünmüyorum.

2 YKR
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>