[Gelistirici] paket yapmaya başlayan yeni arkadaşlar hakkında

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 19:11:00 EET

Olabilir, ancak bunu yapmak için kişisel çaba gerekir. Eğer bir alan adına
subversion sistemi kurabilecek ve yeni katılanlara atayacaksan neden
olmasın? Çok da güzel olur. Zaten az sayda geliştirici ve fazla sayıda paket
olduğundan buna zaman ayıracak birilerinin olmadığı görüşündeyim.

17.01.2007 tarihinde Rasim AKAR <rasimakar at pardusdepo.com> yazmış: