[Gelistirici] paket yapmaya başlayan yeni arkadaşlar hakkında

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
17 Oca 2007 Çar 22:56:43 EET

Rasim herhalde en başta benden bahsediyor. :)  Ben yeni başladım sayılır. 3
tane paket yaptım. 1 tanesi tam istediğim gibi olmadı ama diğer ikisi
istediğim gibi oldu.

Benim paket çalışmalarımı yayınladığım bir depom vardı ama bu işi çok iyi
öğrenmeden paketlerimi yayınlamamaya karar verip depoyu kapadım.

Yeni bir siteye gerek var mı bilmiyorum. Ben paketlerimi kendim için yapmaya
çalışıyorum. Programları pisi ile kontrol etmek daha rahat.

Bir Mozilla Firefox'u tüm yamaları ile paketleyemeden svn depoya paket
göndermeyi düşünmüyorum. Hakkım bile olsa göndermem. Benim kıstasım Mozilla
Firefox :)

Yaptıklarımı pardus ve pisidepo kanallarından paylaşıp insanlara
denettiriyorum.

Yeni başlayan arkadaşlara da hemen svn hesabı vermek uygun değil. Bu görüşe
bende katılıyorum. Daha önce flock'u paketlemiştim. Sistemdeki flock isimli
dosyayı silince sistem açılmamış ve beni çok uğraştırmıştı.

Eğer depo gerekirse pspec.xml ve actions.py dosyalarını tutmak için Pardus
oyun da bir yer açabilirim.

Bende söyleyecek söz bu kadar. Elimden geldiğince boş vaktimi paketleme
işine kısaca Pardus'a ayırıyorum. İnşallah ben ve tüm arkadaşlar için
hayırlı olur.