[Gelistirici] [Uludag-commits] r12558 - trunk/tasma/package-manager

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
27 Şub 2007 Sal 17:00:03 EET

Tuesday 27 February 2007 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> 27 Şub 2007 Sal 16:19 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Kısaca Ekin'in duyuru listesinde yaptığı işi paket yöneticisinde görünür
> hale getirmeye çalışıyorum. Tekrarlanan bilgiler olduğu doğru ancak...
>
> History'de bulunan bilgiler _geliştiricilere yönelik_ ama genelde de _çöp_
> bilgiler oluyor. Geliştiricilere bunları daha farklı yazmalarını diretmenin
> de pratikte pek bir işe yarayacağını düşünmüyorum.
>
> Duyuru listesinde bu iş için özel zaman ayrılarak hazırlanmış, güncelleme
> bilgilerinin kullanıcılara yönelik zengin halleri bulunuyor. Çeviri
> [...]

Ben yazana kadar Faik yazmış, kullanıcıya yönelik içerik ( != commit
logları, != history taglari) ve i18n önemli noktalar. Bir de bu xml'den
belirli formatlarda / birden fazla dilde duyuru ve wiki dokumanı oluşturacak
scriptler yazmayı düşünüyorum, şu anda sırf duyuru ve wiki editlemek bile
sıkı zaman kaybı oluyor, otomatize edebilirsem çok iyi olacak.

ekin.