[Gelistirici] [Uludag-commits] r12558 - trunk/tasma/package-manager

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Şub 2007 Sal 16:48:25 EET

27 Şub 2007 Sal 16:19 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> History ve Index içerisinden alamayacağımız hangi bilgiler ayrı bir dosya
> yaratmamıza neden oluyor?

Kısaca Ekin'in duyuru listesinde yaptığı işi paket yöneticisinde görünür hale
getirmeye çalışıyorum. Tekrarlanan bilgiler olduğu doğru ancak...

History'de bulunan bilgiler _geliştiricilere yönelik_ ama genelde de _çöp_
bilgiler oluyor. Geliştiricilere bunları daha farklı yazmalarını diretmenin
de pratikte pek bir işe yarayacağını düşünmüyorum.

Duyuru listesinde bu iş için özel zaman ayrılarak hazırlanmış, güncelleme
bilgilerinin kullanıcılara yönelik zengin halleri bulunuyor. Çeviri grupları
aracılığı ile güncellemeler öncesi bu dosyaların farklı dillerde hazırlanması
da mümkün. Öncelikli olarak şu anki yapı da, bahsettiğim sebep dışında bu
bilgileri Türkçe göstermemiz de mümkün olmuyor. History'e dil desteği eklemek
de hem tutulan bilgiler, paketlerin takip ve çeviri işini zorluğu, hem de
pspec'in misliyle büyümesine yol açacağından pek anlamlı gelmiyor.

- Faik