[Gelistirici] [Roadmap] 2007.1

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
26 Şub 2007 Pzt 15:35:37 EET

26 Şub 2007 Pts tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> PR ekibinin ricasıdır.
>
> Nisan ayında çok büyük bir CD dağıtım operasyonumuz var... Bu nedenle de
> proje yöneticimiz Erkan Tekman ve sürüm yöneticisi Çağlar Onur ile
> konuşularak, işin PR/Basınla İlişkiler tarafındaki hassasiyet ve süreçler
> doğrultusunda bir takvim değişikliği gerekli görüldü.
>
> Şimdi PR ve Basın tarafındaki iş planlarımızı ortalık yerde "faş etmemek"
> adına burada daha fazla ayrıntı veremiyorum. Çağlar, Erkan sana
> anlatacaktır ya da beni aşağıdaki numaradan arayabilirsin.

Yahu kriptik olmayı gerektirecek bir durum yok ortada :), dergiler ISO
yurtdışına çıkıp kopyalanıp gelmeden (fiziksel kopyadan bahsediyorum tabi :))
ISO'nun public olmamasını rica etti, 5 gün bekleyerek 40-50 bin CD basılacak
olduğu için biz de tamam dedik, itiraz/yorum?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/