[Gelistirici] [Roadmap] 2007.1

Ali Işıngör isingor at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 13:43:58 EET

PR ekibinin ricasıdır.

Nisan ayında çok büyük bir CD dağıtım operasyonumuz var... Bu nedenle de
proje yöneticimiz Erkan Tekman ve sürüm yöneticisi Çağlar Onur ile
konuşularak, işin PR/Basınla İlişkiler tarafındaki hassasiyet ve süreçler
doğrultusunda bir takvim değişikliği gerekli görüldü.

Şimdi PR ve Basın tarafındaki iş planlarımızı ortalık yerde "faş etmemek"
adına burada daha fazla ayrıntı veremiyorum. Çağlar, Erkan sana anlatacaktır
ya da beni aşağıdaki numaradan arayabilirsin.

Ali Işıngör
artistanbulpr
0212 251 64 37