[Gelistirici] [Roadmap] 2007.1

Ali Işıngör isingor at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 16:09:55 EET

PR ve Basınla İlişkiler süreçlerimize dair tartışma ve önerilerin yeri,
Pardus-Basın listesidir.

PR ve Basın süreçlerinin "ortalık yerde" neden tartışılmaması gerektiğini
söylememe sanırım gerek yok :), bazı gelişmelerin vaktinden önce duyulması,
sadece dağıtıma değil, birlikte çalıştığımız ve üzerinde çalıştığımız ortak
projelere de zarar verir.

Bu nedenle bir miktar kriptik bir cevap vermiştim.

Sağlıcakla-Ali

Not: 40-50 bin değil, 140-170 bin CD söz konusu olan :)...