[Gelistirici] enblend-3.0 ve lcms hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
17 Şub 2007 Cmt 16:33:17 EET

contrib altındaki hugin ve bağımlılığı olan saz arkadaşlarından en blend in
3.0 sürümü çıkmış.
ancak yeni sürüm ile beraber yeni sorunlar ortaya çıkmış oldu. bunlardan
birincisi libxmi idi ve onun da depoya ekledim.
ikincisi glew bağımlılığı eklenmiş depoda var
üçüncüsü lcms bu sonuncu depoda ve sistemde mevcut ancak lcms.h
yi /usr/include/lcms içine yüklüyor ve paket onu /usr/include içerisinde
arıyor.
bu durumda paketi yamaamk gerekiyor?

configure.in ile src/enblend.cc yi şu an svn deki yama ile düzenledim. paketi
aşamalı olarak build ettim aşamalı build etmede şu an sorun yok gözüküyor.
ancak tek komut ile build etmeye kalktığımda hep hata veriyor.

actions.py dosyasında bir şeyleri yanlış yaptığım kanaatindeyim. bir fikrinizi
alabilir miyim?

http://svn.pardus.org.tr/contrib/applications/multimedia/enblend

bu arada lcms.h ın yeri doğru değil mi yok yanlış ise ve usr/include
içerisinde olması gerekiyorsa bu işlemlerin hiçbirine gerek yok da