[Gelistirici] enblend-3.0 ve lcms hakkında

İlker Kesen ikesen92 at gmail.com
17 Şub 2007 Cmt 17:24:32 EET

>configure.in:64: error: possibly undefined macro: AC_C99_FUNC_LRINTF

Bu hatayı veriyor, configure.in dosyasından AC_C99_FUNC_LRINTF ve
AC_C99_FUNC_LRINT satırlarını çıkardığım zaman paşa paşa derliyor :) .
Dizinde m4 diye bir klasör var ve bu klasörün içinde lrintf.m4 ve
lrint.m4dosyaları var . Galiba lrintf  ve lrint fonksiyonları bunlar
:) .

İyi günler.

17.02.2007 tarihinde ertugrulerata <ertugrulerata at gmail.com> yazmış: