[Gelistirici] Fwd: pt_BR Translations

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
17 Şub 2007 Cmt 13:21:17 EET

Koray Löker wrote On 13-02-2007 11:59:
> 13 Şub 2007 Sal 10:38 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Yoo, ama bir şey yapan benim dün gece Pedro'yla bağlantı kurunca yaptığım gibi
> haber verirse öyle bir şey yapmamış oluruz...
>
> Ha normal şartlar altında her geliştirici başvurusu burada konu edilmiyor ama
> Ali o mesajı atınca ve ortalıkta Yeni Geliştirici Başvurusunun da İngilizcesi
> olmayınca belki bir yönlendirme ihtiyacı duymuştur diye düşündüm...

Merhaba

Aslında bu arkadaş vesilesiyle aklımı sürekli kurcalayan konuyu da
gündeme getireyim. Bu genç daha SVN hesabını alamadan 6 ayrı kişiyle
aynı konuda yazıştı. Yanlış bilmiyorsam Eren, Koray, Görkem, Ümran,
İsmail, Ali ile haberleşti, ayrıca yakında Çağlar ile yazışacak/yazıştı.
Ben yerinde olsam "daha sürece dahil bile olmadık, bu i18n işiyle kim
gerçekten ilgileniyor?" derdim. Yüksek ihtimalle bu gencin de kafasında
soru işareti oluşmuştur.

Yeni geliştirici kılavuzunun ingilizcesi web sayfasında var, arkadaşa
bunu gönderdim, nasıl bir süreç izlemesi gerektiğini de anlattım.
Normali, bu konu ile tek kişinin ilgilenmesi - nasıl basın işlerinde
Ali'nin işlerine karışmıyorsak, ya da Zemberek'in entegrasyonu konusunda
son sözü Mehmet söylüyorsa, genel olarak Pardus'un gelişim sürecinde
herkesin iş tanımının da belirli olması gerekiyor.

Geçenlerde Bugzilla'ya bir hata gelmişti "herkes her işle mi
ilgileniyor, yoksa insanların gerçekten titrleri var mı?" etrafında
dönen bir soruydu. Bence bu iş tanımlarını içimizde konuşmak (ve
görüldüğü gibi karmaşaya davet çıkartmak) yerine artık yazıya dökmemiz
gerekiyor.

Diyor ve çekiliyorum :-)

İyi çalışmalar
Görkem