[Gelistirici] Fwd: pt_BR Translations

Koray Löker loker at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 11:59:51 EET

13 Şub 2007 Sal 10:38 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Arkadaşlar, her işi çift dikiş gittiğinizin farkında mısınız?
Yoo, ama bir şey yapan benim dün gece Pedro'yla bağlantı kurunca yaptığım gibi
haber verirse öyle bir şey yapmamış oluruz...

Ha normal şartlar altında her geliştirici başvurusu burada konu edilmiyor ama
Ali o mesajı atınca ve ortalıkta Yeni Geliştirici Başvurusunun da İngilizcesi
olmayınca belki bir yönlendirme ihtiyacı duymuştur diye düşündüm...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->