[Gelistirici] Fwd: pt_BR Translations

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Şub 2007 Cmt 13:27:29 EET

17 Şub 2007 Cts tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Aslında bu arkadaş vesilesiyle aklımı sürekli kurcalayan konuyu da
> gündeme getireyim. Bu genç daha SVN hesabını alamadan 6 ayrı kişiyle
> aynı konuda yazıştı. Yanlış bilmiyorsam Eren, Koray, Görkem, Ümran,
> İsmail, Ali ile haberleşti, ayrıca yakında Çağlar ile yazışacak/yazıştı.
> Ben yerinde olsam "daha sürece dahil bile olmadık, bu i18n işiyle kim
> gerçekten ilgileniyor?" derdim. Yüksek ihtimalle bu gencin de kafasında
> soru işareti oluşmuştur.

Biz Türk'üz bizde işler böyle işliyor :),itirazın varsa 3. kattan sekreterden
onay al, 8. kata çık imzalat, 15. katta dur, soluklan, 20. katta müdüre konuş

> Yeni geliştirici kılavuzunun ingilizcesi web sayfasında var, arkadaşa
> bunu gönderdim, nasıl bir süreç izlemesi gerektiğini de anlattım.
> Normali, bu konu ile tek kişinin ilgilenmesi - nasıl basın işlerinde
> Ali'nin işlerine karışmıyorsak, ya da Zemberek'in entegrasyonu konusunda
> son sözü Mehmet söylüyorsa, genel olarak Pardus'un gelişim sürecinde
> herkesin iş tanımının da belirli olması gerekiyor.

i18n ile ilgili her türlü başvuru sana gelsin, sen SVN hesabı vermek
istediklerini basvuru at pardus.org.tr'ye yönlendir parolalarını/kullanıcı
adlarını belirlemeleri için.

> Geçenlerde Bugzilla'ya bir hata gelmişti "herkes her işle mi
> ilgileniyor, yoksa insanların gerçekten titrleri var mı?" etrafında
> dönen bir soruydu. Bence bu iş tanımlarını içimizde konuşmak (ve
> görüldüğü gibi karmaşaya davet çıkartmak) yerine artık yazıya dökmemiz
> gerekiyor.

Bana gelmedikleri sürece istediklerine gidebilirler :))))

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/