[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 15:14:20 EET

13 Şub 2007 Sal 14:56 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Bence 802.1x auth. için Comar modelde bir method sağlamalıyız.
> wpa_supplicant bu  method için gerekli betik ile gelmeli. Kendisinden
> istenen authentication moduna göre gerekli işlemleri yapmalı. Auth.
> gerçekleştirmeli. Kablolu ve kablosuz ağların link.py betikleri,
> 802.1X auth. gerektiğinde ilgili methodu çağırarak işlerini görmeli.
> Bu uzun ve zorlu yol.

Bence sakıncası yok. Çomar modelinde bir 802.1x class'ı yaratıp, diğer
betiklerden bunu kullanabiliriz.

> Aslında ben wpa_supplicant'ın system.base ile gelmesini, servisin
> öntanımlı açık olmasını ve WEP auth. 'un da wireless-tools yerine
> wpa_supplicant üzerinden yapmamızı isterdim.

Buradaki problem, kullanıcının temel ayarları yapmak için config dosyasını
ellemesinin gerekmesi. Network manager'dan ayarlamaları halletmek mümkün
olmalı?