[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
9 Şub 2007 Cum 12:17:00 EET

Slm;

Kdenlive'ı dünden beri kullanıp testini yapıyorum bir çok değişik video
formatında denemeye çalıştım, trajik bir şekilde destekleyemediği video
formatlarında çöküşe uğruyor ve üzerinde de çalıştığınız projeyi
kaybetmenize sebep oluyor 2.si ise ses le görüntü arasında bir senkron
farklılığı olması  görüntü ve ses eş zamanlı ilerlemiyor ses önden
gidiyor , acep kullandığım video formatındanmıdır diye düşündüm ama
hangi formatı denediysem olmadı.3.sü ise geçiş efeklerinin kapalı
olması, geçiş efekleri çalışmıyor. Belki bu durumlardan bilginiz vardır
malum dün uzak kaldım bir süre listeyi mümkün olduğunca takip etmeye
çalıştım ama gözden kaçırdığım noktalar olmuş olabilir.