[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Şub 2007 Cum 12:41:49 EET

09 Şub 2007 Cum 12:17 tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> formatında denemeye çalıştım, trajik bir şekilde destekleyemediği video
> formatlarında çöküşe uğruyor ve üzerinde de çalıştığınız projeyi
Çözmeye çalıştığımız zaten bu, ancak şu var ki, bir kaç tane dosya açıp, bir
tane video üretmek üzere normal bir editing işleminde çöktüğünü görmedim.

En az yarımşar saatlik iki üç tane dosya yükleyip onları da sote yapar gibi
kesmeye başlayınca (kendimce stres test) çökertebildim.

Bununla ilgili olarak mlt'nin cvs sürümüne sen de geçmeyi denedin mi? Fark
yaratıyor...

> kaybetmenize sebep oluyor 2.si ise ses le görüntü arasında bir senkron
> farklılığı olması  görüntü ve ses eş zamanlı ilerlemiyor ses önden
> gidiyor , acep kullandığım video formatındanmıdır diye düşündüm ama
> hangi formatı denediysem olmadı.
Hiç başıma gelmedi, açtığım tüm dosyalar senkron ve aldığım tüm çıktı dosyalar
da doğru hazırlanmış durumda...

> 3.sü ise geçiş efeklerinin kapalı olması, geçiş efekleri çalışmıyor.
Bu bir arayüz problemi, listesine yazacağım da üstteki sorunla ilgili yeterli
olgunlukta bir sonuç bulana kadar bekleyeyim diyorum... Aslında geçiş
efektleri çalışıyor, ama yapman gereken bağlayacağın videolardan birine sağ
tuşla tıklayıp geçiş efekti ekle demen... sonra türünü efekt penceresinden
seçiyorsun... Çok kullanışsız ve saçma bir yöntem, ama çalışıyor.

Video/Audio efektlerinin aksine real-time göremiyorsun, render etmen
gerekebiliyor.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->