[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Şub 2007 Cum 12:10:38 EET

09 Şub 2007 Cum 11:56 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> Peki bu hatayı da sistematik bir şekilde tekrarlayabiliyor musun? Bir
> önceki hata ile aynı şekilde mi tekrarlanıyor; yoksa önceki hata cvs
> sürümü  ile giderilmiş mi oldu?
cvs sürümü öncekine kıyasla çok daha stabil olmuş oldu diyelim... hala hata
üretmeyi başarabiliyorum ama hala random oluyor... Bir de elimde iki tane
film var, döne döne onlarla deniyorum çok anlamlı olmuyor. Okula gidip farklı
formatlarda dosyalar edineyim, dener yazarım...

> Süper bir debugger'sın :)
İşe yarıyorsa ne mutlu :)

> Saygı, sevgi
bilmukabele...