[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Koray Löker loker at pardus.org.tr
8 Şub 2007 Per 22:21:20 EET

08 Şub 2007 Per 21:22 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Kdenlive'de benim makinede arada bir çökme oluyor, bunlar neden ve ne
> zaman oluyor, hiç fikrim yok, başkasında da var mı?
Çeşitli dosyalar ile deneme yaparken bir divx dosyası ile sorunu
tekrarlayabildim...

KCrash: Application 'kdenlive' crashing...
kdenlive: Fatal IO error: client killed
ICE default IO error handler doing an exit(), pid = 4638, errno = 9

ile yola çıktım, kdenlive arşivinde yine bir ortak nokta bulunmayan nice crash
bildirimi arasında bir divx5 codec ağırlığı sezinler gibi oldum ama o da
çıkmadı...

genelleme ffmpeg ve mlt arası bir ilişki sorunu gibi görünüyor...

ismail ve onur bu konuda fikir belirtebilirlerse, mert'ten mlt'nin bir de cvs
sürümünü denemesini rica eder ona göre bakarız... ya da ben uğraşırım onun
vakti yoksa...

Ben ffmpeg'i de başka bir nedenle devel'den elle derlemiştim bu arada...
--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->