[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Koray Löker loker at pardus.org.tr
8 Şub 2007 Per 21:40:12 EET

08 Şub 2007 Per 21:22 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Kdenlive'de benim makinede arada bir çökme oluyor, bunlar neden ve ne
> zaman oluyor, hiç fikrim yok, başkasında da var mı?
İki kere ben de segfault aldım, ama belirli bir olayın tekrarında yaşanmadı,
açtığım dosyaların hali ve tavrından olduğundan şüphelendim, hala
tekrarlamaya uğraşıyorum.

Bundan bağımsız olarak büyük dosyaları açtığımda, işlediğimde ve render
ettiğimde kritik ve tekrarlanabilen hata görmedim. Kararlı depoya alır ve
daha çok kişi tarafından test edilmesini sağlayabilirsek daha kolay tespit
edeceğimize inanıyorum. (Hani tam olarak kararsız olduğundan da emin
olmadığımız için bunun girmesine bir engel olmaması daha mantıklı göründü)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->