[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
8 Şub 2007 Per 22:24:21 EET

08 Şub 2007 Per tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> 08 Şub 2007 Per 21:22 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
>
> Çeşitli dosyalar ile deneme yaparken bir divx dosyası ile sorunu
> tekrarlayabildim...
>
> KCrash: Application 'kdenlive' crashing...
> kdenlive: Fatal IO error: client killed
> ICE default IO error handler doing an exit(), pid = 4638, errno = 9
>
> ile yola çıktım, kdenlive arşivinde yine bir ortak nokta bulunmayan nice
> crash bildirimi arasında bir divx5 codec ağırlığı sezinler gibi oldum ama o
> da çıkmadı...

Paketin actions.py'si içindeki kde.configure() satırını
kde.configure("--enable-debug") ile değiştir, paketi derle/kur sonra
konsoldan "gdb kdenlive" ile başlat, gdb konsolu gelince "run" yaz, uygulama
çökünce sırası ile "bt" ve "l" komutlarını yazıp çıktıların gönder :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/