[Gelistirici] paketler-commits

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
6 Şub 2007 Sal 22:43:18 EET

On Tuesday 06 February 2007 22:14:23 Ekin Meroğlu wrote:
> Belki ukalaca bulacaksın ama, bu tip projeleri izlemeye başladığım günden
> beri öğrendiğim belki de en basit kuralı yineleyeceğim :
> Bir özgür yazılım projesinde hiç kimseye sırf geldiği için "ne iyi yaptın
> da geldin", gittiği için de "ne olur gitme" denmez.
> Bu dilekleri insanın yaptığı iş ile kazanması gerekir, o da bu tip projeler
> de maalesef uzun zaman boyunca tutarlı çalışmalarla elde edilebiliyor - ne
> kadar yetenekli olursa olsun, ilk alınganlıkta, geliştiriciler arası ilk
> fikir ayrılığında projeyi bırakmayı düşünen geliştiriciler pek iyi
> hatırlanmazlar.

> [...]

Herhangi bir üzüntünüz olmasın, o mail'i takım arkadaşlarım murat ve
tulliana'nın ayrılmak istediklerini öğrendiğimde ve duygusal bir anımda
yazmıştım... Ama maalesef ki bir açıklama yapmadılar. Benim açımdan bir
problem yok. Ayrılan arkadaşlarımız tarafından yanlış anlaşılan fikirleri
dile getirmek istemiştim ancak bu benim sorunummuş gibi gözüktü, sert bir
üslub kullandığım için üzgünüm. Umarım murat ve tulliana kararlarını
değiştirirler..