[Gelistirici] paketler-commits

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Şub 2007 Sal 23:07:21 EET

06 Şub 2007 Sal tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Herhangi bir üzüntünüz olmasın, o mail'i takım arkadaşlarım murat ve
> tulliana'nın ayrılmak istediklerini öğrendiğimde ve duygusal bir anımda
> yazmıştım... Ama maalesef ki bir açıklama yapmadılar. Benim açımdan bir
> problem yok. Ayrılan arkadaşlarımız tarafından yanlış anlaşılan fikirleri
> dile getirmek istemiştim ancak bu benim sorunummuş gibi gözüktü, sert bir
> üslub kullandığım için üzgünüm. Umarım murat ve tulliana kararlarını
> değiştirirler..

Birileri ayrılıyorsa/ayrıldıysa bunu en azından kendilerinden duyma ve
haberimiz olması nezaketini göstereceklerini umuyorum (en basitinden
hesaplarının kapatılması gibi işler var), ilkokul sıralarında değiliz artık
malum...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/