[Gelistirici] paketler-commits

Barış Metin baris at pardus.org.tr
6 Şub 2007 Sal 11:07:54 EET

Merhaba,

"Eren Türkay" <turkay.eren at gmail.com>:
> Bu feedbacklerin amacının contrib deposuna eklenen paketlerin istatistiğini
> tutmak ve kullanıcıları bilgilendirmek olduğunu zannediyordum ancak dün
> irc'de İsmail ile konuştuğuma göre depo sorumlusu olmamdaki tek amaç
> sizleri bilgilendirmek imiş. Açıkcası bunu duyduğumda şok oldum. Bunu
> söylediğinize göre contrib-commits listesi takip edilmiyor, bunun küçük bir
> kanıtı olarak dün devel deposuna alınıp sonra merge edilen bir kaç tane
> perl paketi verebilirim. O perl paketleri aylardır contrib'de duruyordu,
> anlaşılan yapılırken contrib'e bakma tenezzülünde bile bulunulmamış.
> [...]

Biraz fazla alınganlık göstermişsin sanırım :).

Yalnızca perl paketleri konusu ile ilgili olarak bunun yapılmış bir hata
olduğunu ve daha önce fark (paketleri yapan olarak bizim veya fark eden
herhangi birinin) edilseydi contrib altındaki paketlerin taşınmasının daha
doğru olduğuna hem fikir olduğunu söyleyeyim. Bununla birlikte, şu anda bile
durumu düzeltebiliriz, hiç bir şey için geç değil. Contrib deposunda ilgili
paketlerin sahipleri dilerlerse devel içerisine aktarılan perl paketlerinin
sorumluluklarını alabilirler. Ben üzerimdeki paketleri devretmekten mutluluk
duyarım :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin