[Gelistirici] ozgurlukicin.com

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
5 Şub 2007 Pzt 13:26:40 EET

Bu kısıma kadar anlaşılmayan bir şey; ancak benim kafamda bazı soru
işaretleri kamadı değil.
1. ozgurlukicin.com portal yapısına rss vermem daha doğru olacak diye
düşünüyorum siteyi olduğu gibi taşımak sorun değil benim için, hatta
beni büyük bir yükten bile kurtarmış olur bu durum. Şu an için
pardusdepo.com sitesini oraya almam depo yansısı ve iso yansısı olması
açısından mümkün gibi gelmiyor ki yurt dışı kullanıcılarının burayı
kullandığını göz önünde bulundurmamız sözkonusumu?

2.sanat için dün ortak görüş olarak sanat.pardusdepo.com şeklinde
olmasını uygun bulmuştuk bu karar hala aynımıdır. Sanat kısmını ulakbim
sunucularına taşıyabiliriz, bunda bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
hatta öyleki pardusdepo.com u da taşıyabiliriz. Sadece ftp yi yine
yurtdışındaki sunucuda bırakmam gerekecek ki bu durumda taşımam ne gibi
bir avantaj sunacak?

3.bu gün itibari ile www.pardus-tt.org sitesini kapatarak sanat için
yeni çalışmalara başlamış bulunuyorum sanat sitesini ayrı bir pardus
sunucu üzerinde tutacağım ip adresi 72.232.150.190 bu sunucuda
yurtdışında. Sanat'ın yurt dışında olması yurtiçi kullanıcılara kısıntı
yaratırmı?

4.bu sunucuların yönetimi kimde olacak? Bazı durumlarda pardusdepo.com
sitesine ssh bağlantısı yapmam ve isoları wget ile rsync ile de depoyu
eşitlemem gerekiyor.

Bu durumda eğer koyabilirseniz pardusdepo.com için sadece makina bile
gönderebilirim sizlere.

beni detaylı olarak bilgilendirirseniz sevinirim