[Gelistirici] review olayı

Koray Löker loker at pardus.org.tr
23 Ara 2007 Paz 09:54:26 EET

On 23 Dec 2007 Sun 00:28:43 Ahmet AYGÜN wrote:
> Etiket yeni bir konsept, bir çok alanda kullandık ve hoşumuza gitti. Ancak
> şöyle bir itirazım var; sırf biz etiketlemeyi ve ona göre filtrelemeyi
> seviyoruz diye delicious kullanmayalım, insanlara "gidin bakın şu delicious
> hesabına" demeyelim, bunları wikideki sayfada sürüme göre başlıklar altında
> toplayalım ve insanlara kolay ulaşabilecekleri (en azından kimseye sormadan
> rahatça bulabilecekleri) bir adres verelim?

Canım benim dediğim bizim ekibin bunları toplamak için kullanacağı temel
teknoloji... Onun rss feedini parse edip wiki sayfasını update eden bir betik
yazmak o kadar zor değil herhalde? Adres olarak gene wiki çok mantıklı, ama
wiki update etmek kolay değil... tagler kimin işine yarayacak, en azından
bizim... aradığımızı "falancanın, bununla ilgili eleştirisi vardı" diyerek de
bulabileceğimiz bir şey olabilecek... tag'leri nasıl kullandığımıza bağlı...

> Şahsen kırk yıl düşünsem aklıma bu tip incelemelerin bir delicious
> hesabında tutulduğu gelmez ama ilk olarak dağıtım sitesine, sonra da
> belgelerin bulunduğu yerlere bakarım.

Ve tabii ki buraları da linkleyelim wiki'ye... gözden kaçmasın, doğru
tespitler... ingilizcesinde görkem haber olarak girdi epey uzun bir süre,
derleyip toplanmaları gerekecek kadar çoklar...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->