[Gelistirici] review olayı

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
23 Ara 2007 Paz 11:55:12 EET

Sunday 23 December 2007 Tarihinde 09:54:26 yazmıştı:
> Canım benim dediğim bizim ekibin bunları toplamak için kullanacağı temel
> teknoloji... Onun rss feedini parse edip wiki sayfasını update eden bir
> betik yazmak o kadar zor değil herhalde? Adres olarak gene wiki çok
> mantıklı, ama wiki update etmek kolay değil... tagler kimin işine
> yarayacak, en azından bizim... aradığımızı "falancanın, bununla ilgili
> eleştirisi vardı" diyerek de bulabileceğimiz bir şey olabilecek... tag'leri
> nasıl kullandığımıza bağlı...

Kaymağım böyle dolaylı yoldan yapılan işleri sevmiyorum ben, "onu oraya
ekleyelim, oradan alıp şuraya aktaran betik yazalım" bence olmaması gereken
bir yöntem, wiki düzenlemekten kaçalım derken çok daha uzun işlere giriyoruz.
Betik yazmak tabii ki zor değil, hatta impossible is nothing™ ama dediğim
gibi hoşuma gitmeyen bir yöntem ;)

2¢ :)
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org