[Gelistirici] review olayı

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
23 Ara 2007 Paz 00:28:43 EET

Saturday 22 December 2007 Tarihinde 15:02:14 yazmıştı:
> Tamam, Uğur da söyledi ama, del.icio.us'un bir firefox eklentisi var,
> siteye girdiğinde yandaki etiket düğmesine tıklayıp eklemiş oluyorsun,
> sonra onun rss'inden wiki sayfasını güncelleyecek bir şey yapabiliriz
> mesela...
>
> Bana gördüğüm her sayfa için gidip wiki'yi editlemek çok anlamlı gelmedi,
> üstelik etiketleme desteği sayesinde 2007.1 ya da 2007 RC için yapılan
> review'ları topluca görme fırsatı falan veriyor girdiğimizde...
>
> Hani hep birlikte orayı kullanalım desem, çok tuhaf bir öneri olarak mı
> [...]

Etiket yeni bir konsept, bir çok alanda kullandık ve hoşumuza gitti. Ancak
şöyle bir itirazım var; sırf biz etiketlemeyi ve ona göre filtrelemeyi
seviyoruz diye delicious kullanmayalım, insanlara "gidin bakın şu delicious
hesabına" demeyelim, bunları wikideki sayfada sürüme göre başlıklar altında
toplayalım ve insanlara kolay ulaşabilecekleri (en azından kimseye sormadan
rahatça bulabilecekleri) bir adres verelim?

Şahsen kırk yıl düşünsem aklıma bu tip incelemelerin bir delicious hesabında
tutulduğu gelmez ama ilk olarak dağıtım sitesine, sonra da belgelerin
bulunduğu yerlere bakarım.
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org