[Gelistirici] 2008 için arkaplan önerisi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
19 Ara 2007 Çar 08:18:00 EET

Selamlar,

19 Ara 2007 Çar tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> Her zamanki gibi bir çok arkadaşımız fikirlerime karşı çıkacak ama ben
> yinede söyleyeceğim.
Duvar kağıdını _geliştirici_ listesine yolladığında söyleyecektim fakat
vazgeçmiştim, şimdi söyleyeyim;

> Bana göre görsel arayüz açısından "ikon set hariç bence müthiş durumda" bir
> çok yeniliğe gitmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Bu yeniliklerden haberiniz olmaması böyle yeniliklerin yapılmadığı anlamına
gelmiyor; 3 grafikerimiz var artık ve bu onların işi, 2008 için gerekli
çalışmaları onlar yapıyorlar, onların verdikleri karara uyarak onların
yaptıkları görselleri kullanacağız.

> Örneğin şu anda boot screen,login screen ve splash screen çalışmaları
> yapıyorum ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.
Bunları burada paylaşmasan ? Yani kalbini kırmak için söylemiyorum, bi yanda
paketlerin bilmemne regression hataları ile ilgili posta dönerken aynı
yerde "bakın duvar kağıdı nasıl güzel mi?" gibi bir mail beni rahatsız
ediyor.

> Nedense görsel arayüz yeniliğinden hep kaçınıyoruz.
Yok kaçınmıyoruz; projeler gizli, insanlara güvenemiyorum (!) yoksa
açıklarım :-p

> Bu söylediklerimi bir sitem değilde bir öneri gibi algılarsanız beni mutlu
> edersiniz.
Öneriler güzel ama yersiz :) Sende beni anlarsın umarım ;)

--
Gökmen GÖKSEL