[Gelistirici] 2008 için arkaplan önerisi

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
19 Ara 2007 Çar 10:32:05 EET

19 Aralık 2007 Çarşamba 08:18:00 tarihinde Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> 19 Ara 2007 Çar tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
>
> Bu yeniliklerden haberiniz olmaması böyle yeniliklerin yapılmadığı anlamına
> gelmiyor; 3 grafikerimiz var artık ve bu onların işi, 2008 için gerekli
> çalışmaları onlar yapıyorlar, onların verdikleri karara uyarak onların
> yaptıkları görselleri kullanacağız.

Ki bu da gizli bir gelişme değil, Çağlar blogunda açıkladı [1], hem de resmi
işlemler tamamlamadan. Çünkü arkadaşlar resmiyeti beklemeden çalışmaya
başladılar :-)

[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/zangetsu/blog/2007/12/18/336/

ET