[Gelistirici] 2008 için arkaplan önerisi

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
19 Ara 2007 Çar 10:07:48 EET

Wednesday 19 December 2007 00:12:42 tarihinde Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Tuesday 18 December 2007 Tarihinde 17:07:39 yazmıştı:
>
> Bu dosyaları özgürlükiçin'de bir süre sonra açılacak sanat/tema bölümünde
> paylaşabilirsin, bence güzel de olmuş.
>
> Fakat şöyle bir durum var ki; eğer 2008 serisinde de kod adlarını belirli
> hayvanlardan seçeceksek, aynı 2007 serisinde olduğu gibi o hayvanların
> bulunabilen ve beğenilen fotoğraflarını da içeren resimler kullanabiliriz.

Her zamanki gibi bir çok arkadaşımız fikirlerime karşı çıkacak ama ben yinede
söyleyeceğim.

Bana göre görsel arayüz açısından "ikon set hariç bence müthiş durumda" bir
çok yeniliğe gitmemiz gerektiğini düşünüyorum.

Örneğin şu anda boot screen,login screen ve splash screen çalışmaları
yapıyorum ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.

Nedense görsel arayüz yeniliğinden hep kaçınıyoruz.

Bu söylediklerimi bir sitem değilde bir öneri gibi algılarsanız beni mutlu
edersiniz.