[Gelistirici] [Contrib-commits] r5965 - in applications/games: ioPaintball ioPaintball-data ioPaintball/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
3 Ara 2007 Pzt 19:28:59 EET

Monday 03 December 2007 Tarihinde 19:09:29 yazmıştı:

>  Abi bu olayı kişiselleştirmeni hiç anlamadım. Burada pek çok
> geliştirici yaptığı paketleri kendileri için yapmıyor zaten.
>
>  Eğer kızdığın "o kadar stable a yazma yetkisi = görevi olan adam var,
> niye görevlerini yapmıyorlar" ise bunu paketi yapanlara değil o adamlara
> sorman ya da sorması gerekenlere "niye sormuyorsun" demen gerekiyor.

Derdim bu değil.

>  2007 yi tamamen freeze edelim mi diye bu listede konuştuk ve çoğunluk
> 2008 e daha var dondurmayalım dedi. Sonuçta çoğunluğun söylediği buydu,
> her zaman istediğimiz kararlar dağıtım kararı olmuyor, takım
> çalışmasının sonuçlarından biri de bu, ki bunu sen de benim kadar iyi
> biliyorsun.

Bende kendi adıma bu mergeleri yapmayacağımı çünkü uygun görmediğimi
belirttim, isteyen de merge eder, merge edene de etme demedim.

>  Bir oyun için "beğenmedim almıyorum" lafı da hiç aklıma yatmıyor. Oyun
> kalitesi kolay ölçülebilen bir şey değil. Grafikleri çok dandik olur
> ama oynanabilirliği harikadır, herkes hastası olur, ya da muhteşem
> efektleri grafikleri olur iki ateş edersin adamın duvara yapışır. Kimi
> gerçekçi oyun sever, kimi animasyon gibi oyun sever vs. vs.

Oyunun grafikleri gayet kötü, 1 tane map var. Diğer oyunların yanında herhangi
bir kalitesi yok.

>  Bu oyun depodaki en iyi oyun değil, ama en kötü oyun da değil.
> Teknoloji olarak bence yeterli, elbet seveni de sevmeyeni de olacaktır
> ama simge seti/duvarkağıdı tartışmasından pek farklı görmüyorum şu anda
> ben durumu.
>
>  Zaten açıkkod peşinde koşuyoruz, bazı alanlarda kısıtlıyız. Murat
> oturmuş paketini yapmış, olması gereken (bizim belirlediğimiz) sürece
> koymuş, süreçten geçmiş, bir sürü onay almış. Niye depoya almayalım ki ?

Contrib deposuna alıyoruz zaten, piç mi bu depo ki ben paket buraya gitsin
dediğimde herkes itiraz ediyor. Oraya hiçbir paket gitmicekse kapatalım. Açık
kodlu program kalitesiz program demek değil, depoda da oyun eksiği yok
fazlası var zaten.

N kişi onay vermiş olabilir N+1'inci kişi itiraz ettiyse sen onu görmemiş gibi
davranıyosan bu yanlıştır. Her paket 2007'ye giremez benim gözümde evet daha
yüksek beklentilerim var, Pardus bu yüzden kaliteli zaten. Önümüze gelen
herşeyi depoya almıyoruz. Paketi derlemekle bitmiyor olay, güvenlik bakımı
normal bakımı derken herşeyi bi sorumluluk bir paketin.

Contrib deposunda bu sorumluluklarımız yok. Contrib deposuna gidenler depolara
alınmıyomuş gibi davranmayın artık çok sıkıcı bi durum bu. Pardus'un kendi
deposunda 20.000 paket olsun istiyosanız önce paket maintain edicek 10.000
kişi bulun.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.