[Gelistirici] [Contrib-commits] r5965 - in applications/games: ioPaintball ioPaintball-data ioPaintball/files

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Ara 2007 Pzt 19:09:29 EET

> Daha iyisini yapabilirim Doruk merak etme, şu andan itibaren kendi
> mergelerim dışında hiçbir merge yapmicam, review yapmıcam,
> paketleriniz üzerinde yorum da yapmıcam ne haliniz varsa görün zira
> ben sıkıldım bu boş şeyleri tartışmaktan.

 Abi bu olayı kişiselleştirmeni hiç anlamadım. Burada pek çok
geliştirici yaptığı paketleri kendileri için yapmıyor zaten.

 Eğer kızdığın "o kadar stable a yazma yetkisi = görevi olan adam var,
niye görevlerini yapmıyorlar" ise bunu paketi yapanlara değil o adamlara
sorman ya da sorması gerekenlere "niye sormuyorsun" demen gerekiyor.

 2007 yi tamamen freeze edelim mi diye bu listede konuştuk ve çoğunluk
2008 e daha var dondurmayalım dedi. Sonuçta çoğunluğun söylediği buydu,
her zaman istediğimiz kararlar dağıtım kararı olmuyor, takım
çalışmasının sonuçlarından biri de bu, ki bunu sen de benim kadar iyi
biliyorsun.

 Bir oyun için "beğenmedim almıyorum" lafı da hiç aklıma yatmıyor. Oyun
kalitesi kolay ölçülebilen bir şey değil. Grafikleri çok dandik olur
ama oynanabilirliği harikadır, herkes hastası olur, ya da muhteşem
efektleri grafikleri olur iki ateş edersin adamın duvara yapışır. Kimi
gerçekçi oyun sever, kimi animasyon gibi oyun sever vs. vs.

 Bu oyun depodaki en iyi oyun değil, ama en kötü oyun da değil.
Teknoloji olarak bence yeterli, elbet seveni de sevmeyeni de olacaktır
ama simge seti/duvarkağıdı tartışmasından pek farklı görmüyorum şu anda
ben durumu.

 Zaten açıkkod peşinde koşuyoruz, bazı alanlarda kısıtlıyız. Murat
oturmuş paketini yapmış, olması gereken (bizim belirlediğimiz) sürece
koymuş, süreçten geçmiş, bir sürü onay almış. Niye depoya almayalım ki ?