[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r31032 - in playground/gokcen/applications/multimedia/povray: . files

Furkan Duman coderlord at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 10:08:11 EEST

On 8/24/07, Gökçen Eraslan <gokcen.eraslan at gmail.com> wrote:
> Emeğinizin çiğnenmesi gibi bir şey söz konusu değil. Ben paketi sıfırdan
> oluşturduğumu daha önce söyledim. Sizin yaptığınız paketin sorumluluğu size
> ait, ister bitirin ister bitirmeyin.

İki geliştiricinin de aynı paket ile çalışarak emek ve zaman israfına
yol açması çok mantıklı değil. Ayrıca depo kuralları olsun, yazılı
olmayan nezaket kuralları olsun bazı şeylere dikkat etmemiz
gerekliliği de ortada.

Eğer bu pakete şiddetle ihtiyacınız var ise, yapabileceğiniz en makul
şey, geliştiricisi ile bağlantı kurarak onu paketi bitirmeye
zorlamanız veya anlaşarak paketi üzerinize devralmanız ve kendiniz
geliştirmeniz.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman