[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r31032 - in playground/gokcen/applications/multimedia/povray: . files

Gökçen Eraslan gokcen.eraslan at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 09:42:28 EEST

Selamlar,

23-08-2007 tarihinde, Alper Somuncu yazmış:

> Povray, kpovmodeler'in bağımlılığı bir süredir vakit darlığından
> ilgilenememiştim. Paket ile ilgilendiysen _paketçisine_ haber vermen depo
> politikasının gereği olup, bir eksiklik/düzeltme olacaksa benim ilgilenmem
> daha uygun olurdu.

Basit ya da az sayıda eksik/hata olsaydı öyle yapardım fakat gözüme çarpan çok
fazla şey olduğu için hepsini tek tek sana saymak yerine yenisini yapmaya
karar verdim. Aslında yapmak istediğim paket truevision, benim de bağımlılık
olarak bu pakete ihtiyacım vardı.

> İşler bu şekilde yürüyor. Ayrıca yapılmış pakette
> varolan bir emeğim olduğunu ve bunun çiğnenmemesi gerektiği, paket de
> playground'da olduğundan daha tamamlanmamış olduğunu/eksikliklerinin
> olabileceğini bilmen gerektiğini tekrar hatırlatırım.

Emeğinizin çiğnenmesi gibi bir şey söz konusu değil. Ben paketi sıfırdan
oluşturduğumu daha önce söyledim. Sizin yaptığınız paketin sorumluluğu size
ait, ister bitirin ister bitirmeyin.

Ben paketin, herhangi bir depoya girmesi için review istediğimi de
hatırlamıyorum, eğer öyle yapmış olsaydım emeğinizin çiğnendiğini
düşünebilirdiniz. Paketi sadece ihtiyacım olduğundan, truevision'ı
çalıştırabilmek için yaptım.

> Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır :)

> Listeyi takip ediyorum.
>
> İyi çalışmalar

İyi çalışmalar.

--
Gökçen Eraslan

--
It was only supposed to be a joke, I never thought people would take the book
seriously. Anyone with half a brain can see that object-oriented programming