[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r31032 - in playground/gokcen/applications/multimedia/povray: . files

Gökçen Eraslan gokcen.eraslan at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 10:35:06 EEST

Selamlar,

24-08-2007 tarihinde, Furkan Duman yazmış:

> İki geliştiricinin de aynı paket ile çalışarak emek ve zaman israfına
> yol açması çok mantıklı değil. Ayrıca depo kuralları olsun, yazılı
> olmayan nezaket kuralları olsun bazı şeylere dikkat etmemiz
> gerekliliği de ortada.
>
> Eğer bu pakete şiddetle ihtiyacınız var ise, yapabileceğiniz en makul
> şey, geliştiricisi ile bağlantı kurarak onu paketi bitirmeye
> zorlamanız veya anlaşarak paketi üzerinize devralmanız ve kendiniz
> geliştirmeniz.

Peki o zaman, ben paketi devralmaya razıyım, büyük bir kısmı bitti zaten. Tabi
bunun için Alper'in izin vermesi lazım. Olumsuz yanıt verdiği takdirde de
paketi playground'dan kaldıracağım. Sanırım böylesi daha uygun olacaktır.

> Kolay gelsin.

Sevgiler.

--
Gökçen Eraslan

--
It was only supposed to be a joke, I never thought people would take the book
seriously. Anyone with half a brain can see that object-oriented programming