[Gelistirici] Geliştirici Toplantısı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Ağu 2007 Per 20:16:28 EEST

Thu, 16 Aug 2007 18:46:37 +0300, "Ali Işıngör" <isingor at gmail.com> :

> İngilizce Wiki hayata geri döndü, İtalyanca'nın yazılarının geri
> konmasınıysa (zaten ben ve İtalyanca çeviri ekibi beraber
> yürütüyorduk ve İngilizce'nin epey bir ilersindeydik) bu akşam
> bitiyorum. Türkçe'deki yük ise fazla olduğundan Ahmet eski
> veritabanını taşımayı sona bıraktı. Tahminim, bir iki gün içinde
> Türkçe wikimize de kavuşacağımız yönünde.
Kastettigim uzun vadede wiki'ye ne olacagiydi aslinda.

Ahmet farkli gorevler ustlendiginden beri wiki'nin ciddi bicimde uvey
evlat muamelesi gordugunu gozlemliyorum (gozlemim yanlis olabilir).
Belgelendirme icin cok onemli bir firsat harcaniyor.

Ahmet'in artik wiki ile duzenli ilgilenecek vakti olmayabilir (cok
dogal), Pardus projesi de buna kaynak ayirmak istemiyor olabilir; eger
oyleyse bunu acik acik wiki'de duyurup, duzenli ilgilenecek bir-iki
gonullu aramakta bir sakinca olmasa gerek.

                   Doruk