[Gelistirici] Geliştirici Toplantısı

Ali Işıngör isingor at gmail.com
16 Ağu 2007 Per 23:10:05 EEST

16.08.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış:

> Thu, 16 Aug 2007 18:46:37 +0300, "Ali Işıngör" <isingor at gmail.com> :

> Kastettigim uzun vadede wiki'ye ne olacagiydi aslinda.
>
> Ahmet farkli gorevler ustlendiginden beri wiki'nin ciddi bicimde uvey
> evlat muamelesi gordugunu gozlemliyorum (gozlemim yanlis olabilir).
> Belgelendirme icin cok onemli bir firsat harcaniyor.
>
> Ahmet'in artik wiki ile duzenli ilgilenecek vakti olmayabilir (cok
> dogal), Pardus projesi de buna kaynak ayirmak istemiyor olabilir; eger
> oyleyse bunu acik acik wiki'de duyurup, duzenli ilgilenecek bir-iki
> gonullu aramakta bir sakinca olmasa gerek.

Çok doğru biz gözlem yapmışsın... Artistanbul tayfası olarak bu aralar aynı
anda birden çok sayıda süreci yönetmeye çalışıyoruz. Mutad basın bültenleri,
CD dağıtımları, Özgürlükİçin'in altyapı çalışmaları, içeriğe ilişkin
harcanan saatler, Django tabanlı forum bileşeni, bir Pardus komünitesi
oluşturma çabaları ve diğer projeler derken PardusWiki "öksüz" evlat olarak
kaldı...

Bu arada bir küçük bilgi notunu aktarayım ki, yanlış anlaşılmayalım:
PardusWiki, Artistanbul'un sorumluluğunda yürüyen bir iş/süreç değil. Ama
kendi adıma konuşayım, günlerimi hatta haftalarımı verdiğim "İtalyanca
Wiki"nin çalışmaması, en çok benim içime oturuyordu... Birkaç gün içinde
Türkçe dilinde de tüm yazılar yerlerine taşınmış olacak.

Wiki bileşenini ayağa kaldırdıktan sonra, güvenebileceğimiz birilerine
emanet etmeyi açıkçası biz de çok istiyoruz. Hatta Wiki'ye eski yazıları
koyar koymaz, bu işe hevesli olabileceğini duyduğumuz genç arkadaşlardan
birine (Yanılmıyorsam Fatih'di galiba?) de Wiki'yi teslim etmeyi
planlıyoruz.

Wiki'ye ilişkin bir çağrımız olacak önümüzdeki günlerde.

Ali