[Gelistirici] Geliştirici Toplantısı

Ali Işıngör isingor at gmail.com
16 Ağu 2007 Per 18:46:37 EEST

16.08.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış:

> Wed, 15 Aug 2007 18:59:10 -0500, "A. Murat Eren" <meren at pardus.org.tr> :

> "Ne olacak bu wiki'nin hali?" :)
>
>                   Doruk

İngilizce Wiki hayata geri döndü, İtalyanca'nın yazılarının geri
konmasınıysa (zaten ben ve İtalyanca çeviri ekibi beraber yürütüyorduk ve
İngilizce'nin epey bir ilersindeydik) bu akşam bitiyorum. Türkçe'deki yük
ise fazla olduğundan Ahmet eski veritabanını taşımayı sona bıraktı.
Tahminim, bir iki gün içinde Türkçe wikimize de kavuşacağımız yönünde.

Ali